Titanic Royal 5* Hurgada
Nalazi se u južnom delu Hurgade, oko 10km od aerodroma i oko 17km od Sakale.
Plaža: Hotel ima svoju 180m dugu peščanu plažu. Upotreba suncobrana i ležaljki se ne naplaćuje. Na plaži je jedan deo sa koralnim grebenom, što privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet a veći deo je zona sa plitkom vodom. Peškiri se dobijaju uz karticu (gubljenje kartice biće naplaćeno od strane hotela).
Sobe: Hotel raspolaže sa 387 moderno opremljenih smeštajnih jedinica, sve imaju klima uređaj, ketler, Wi-Fi internet, mini bar, sef, SAT LCD TV. Standardne sobe su veličine oko 42m² i mogu imati pogled na more, bazen ili baštu. Porodične sobe su veličine oko 55m² i mogu imati pogled na more ili bazen, sastoje se od dve sobe (u jednoj sobi je francuski ležaj a u drugoj dva single ležaja).
Hotelski sadržaj: Hotel je otvoren 2019. godine, zauzima površinu od 50.000m² i raspolaže sa 387 smeštajnih jedinica. U svojoj ponudi ima bazene sa ukupnom površinom od 5.200m², aqua park, nekoliko a la carte restorana i barova. Gostima je na raspolaganju aqua park hotela Titanic Resort & Aqua Park koji ima 30 tobogana. Lekar, servis za pranje i peglanje veša, prodavnice, frizer, konferencijska sala. Hotel u ponudi ima bazen sa akva parkom sa 13 tobogana, dva centralna bazena, glavni bazen, bazen sa piratskim brodom i privatni bazeni na koje izlaze sobe, gimnastiku i razne dnevne aktivnosti i takmičenja, kao i večernji program, Wi-Fi je dostupan u većem delu hotela. Gosti mogu da koriste teretanu bez doplate.
Usluga: Usluga u hotelu je All inclusive – doručak, kasni doručak, ručak, večera, kasna večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U konceptu su užine, sladoled i lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Pored glavnog restorana, gostima su na raspolaganju i a la carte restorani – Santa Lucia Italian Restaurant, Chung Ying (kineski restoran) i Khan Mongolian Restaurant. U ponudi je i nekoliko barova – Lobby Bar, Jack & Rose, Royal Beach Bar, Pool Bar, Fountain Bar.
Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.