Swiss Inn Resort Hurgada (ex Hilton Hurghada Resort) 5* Hurgada
011 21 20 301 info@yourway.rs YU Biznis Centar, lokal 10 Pon - Pet 09:00 - 17:00

Swiss Inn Resort Hurgada (ex Hilton Hurghada Resort) 5* Hurgada

Smešten je novoj turističkoj zoni Memša, oko 5km od aerodroma i Hurgade.

Poseti sajt

Plaža: Hotel se nalazi  na uređenoj, privatnoj peščanoj plaži sa marinom, dužine oko 220m, bez korala. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane. Gosti dobijaju peškire za plažu uz karticu (gubljenje kartice biće naplaćeno od strane hotela).

Sobe: Sve smeštajne jedinice imaju klima uređaj, SAT TV, terasa/balkon, sef, ketler, mini bar.
Premium room su renovirane sobe veličine oko 40m². Standard garden side su nerenovirane sobe preko puta ulice u odnosu na glavnu zgradu.

Hotelski sadržaj: Swiss Inn Resort Hurghada (ex Hilton Hurghada Resort) se sastoji od glavne zgrade i vila, koje deli put (sa druge strane ulice su vile), ima ukupno 400 smeštajnih jedinica. Gostima su na raspolaganju bazeni, nekoliko restorana i barova. Lekar, servis za pranje veša, apoteka, doktor, prodavnice suvenira, limuzina, dva bankomata. Hotel ima 4 bazena na otvorenom – 2 otvorena sa delom za decu, jedan bazen sa aqua parkom ima 3 tobogana za odrasle i 9 tobogana za decu, jedan u delu Villas i jedan zatvoreni bazen, odbojku na plaži, boćanje, gimnastiku u vodi, časovi plesa i dnevne animacije. Wi-Fi internet je besplatan u lobiju. Gosti mogu da koriste teretanu bez doplate uz korišćenje kartice od sobe.

Usluga: Usluga u hotelu je All inclusive – doručak, ručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela, po hotelskim pravilima). U konceptu su alkoholna i bezalkoholna lokalna pića, užine i sladoled. Hotel u ponudi ima glavni restoran Pebbles i nekoliko a la carte restorana (gosti mogu da ih koriste bez doplate) – La Casa Restaurant (italijanska kuhinja), Lagoona Restaurant (riblji specijaliteti) i Waves Restaurant. Gostima su na raspolaganju i barovi – Marina Bar, Villa Pool Bar, Lobby Bar, Pool Bar i Waves Beach Bar. 

Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.