Sailors Beach Club Hotel 5* Kemer
011 21 20 301 info@yourway.rs YU Biznis Centar, lokal 10 Pon - Pet 09:00 - 17:00

Sailors Beach Club Hotel 5* Kemer

Nalazi se u mestu Kiriş na svojoj plaži, oko 7km od centra Kemera, oko 50km od centra Antalije i na oko 65km od aerodroma.

Poseti sajt

Plaža: Hotel ima svoju 70m dugu peščano-šljunkovitu plažu. Suncobrani, ležaljke, dušeci i peškiri se ne plaćaju. Peškiri se dobijaju uz depozit.

Sobe: Sve sobe imaju klimu, Wi-Fi, mini bar (svakodnevno se dopunjava vodom i sokovima), set za kafu i čaj, sef, SAT TV, telefon, kupatilo sa tušem, fen, balkon.Standard soba površine je 22m² i ima francuski ili dva single ležaja. Family bunkbed soba površine je 24 m² i ima francuski ležaj i krevete na sprat. Family suite površine je 45m² i ima dve spavaće sobe – jednu sa francuskim ležajem a drugu sa dva single ležaja. 

Hotelski sadržaj: Sailor’s Beach Club hotel zauzima površinu od 21.080m2. Otvoren je 1997. a 2020. godine je u potpunosti renoviran. Renoviranjem je promenio uslugu i kategorizaciju. Hotel ima glavnu zgradu i 4 četvorospratna bloka gde su smeštene sobe. Na raspolaganju su 324 sobe (216 standard, 80 family bunk bed, 24 family suite i 4 sobe za osobe sa posebnim potrebama). Hotel ima glavni restoran, 2 à la carte restorana (italijanski i riblji), snack restoran, 5 barova i poslastičarnicu. Za decu tu su otvoreni i zatvoreni dečiji bazen, mini club (4-12 godina), mini disco, igralište, dečiji meni i baby corner u glavnom restoranu. 

Usluga: Hotel ima uslugu Ultra All Inclusive – doručak, kasni doručak, ručak, večera, ponoćna užina (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). Koncept obuhvata lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, peciva, čaj, kafu, kolače, sladoled i užine u određeno doba dana.
Gostima su na raspolaganju italijanski à la carte restoran “Basilico”, riblji à la carte restoran “Chapa”, snack restoran, poslatičarnica “Pine”, “Irish pub” i više barova – Lobby, Pool i Snack bar.

Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.