Primasol El Mehdi 4* Tunis
Hotel se nalazi u mestu Mahdia. Od aerodroma u Monastiru je udaljen 48km, a od aerodroma Cartage u Tunisu 215km. U neposrednoj blizini se nalaze restorani i prodavnice, a brzo se stiže i do starog dela grada od kog je udaljen oko 3km.
Plaža: Hotel se nalazi na svojoj privatnoj peščanoj plaži. Ležaljke i suncobrani na bazenu i plaži su dostupni bez doplate, dok je za peškire potreban depozit.
Sobe: Sve sobe su klimatizovane, poseduju terasu ili balkon, kupatilo s tušem ili kadom, fen, sef, telefon, satelitsku TV. Mogu biti sa pogledom na more ili na baštu. Pored standardnih hotel u ponudi ima i porodične sobe.
Hotelski sadržaj: Primasol el Mehdi je dobro lociran hotel nedaleko od starog dela mesta Mahdia. Poslednji put je renoviran 2009. godine. Ima 389 soba, koje mogu biti standardne i porodične. Gostima su na raspolaganju glavni restoran “L’Oliver, restoran “The Blue”, 3 a la carte restorana i 4 bara.
Za najmlađe je tu mini club (4-12 god) , dečje igralište i club sa specijanim programom za tinejdžere (13-17 god). Prodavnice, menjačnica, lekar na poziv. Hotel ima četiri otvorena i jedan zatvoreni bazen, manji aqua park sa tri tobogana, fitness centar, sto za bilijar, teren za tenis, stoni tenis, mini golf, aerobic, odbojka na plaži, razni sportovi na plaži. Wi-Fi internet je dostupan besplatno u javnim prostorijama. Hotel ima Spa i Wellness cenar, tursko kupatilo, saunu i salon lepote. U istom su dostupni razni tretmani i masaže. Korišćenje se naplaćuje.
Usluga: U hotelu je usluga All Inclusive Plus – doručak, ručak, večera u glavnom restoranu “L’Oliver” ( samoposluživanje – izbor više jela prema hotelskim pravilima). U koncept su uključena lokalna alkoholna i bezalkoholna pića i užine.
Pored glavnog restorana gostima su na raspolaganju restoran “The Blue” ( kasni doručak, snack i čaj u odredjeno doba dana), 3 a la carte restorana “Habibi’s” (tuniski), “Le Pecheur”(mediteranski) i “Ipanema” (brazilski), kao i 4 bara ( Lobby bar, Pool bar, Garden bar i Night express).
Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.