Larissa Phaselis Princess 5* Kemer
Nalazi se u mestu Tekirova, na oko 17km udaljenosti od centra Kemera, oko 60km od centra Antalije i oko 75km od aerodroma Antalija.
Plaža: Hotel se nalazi na svojoj 123m dugoj peščano-šljunkovitoj plaži. Korišćenje ležaljki i suncobrana je bez doplate, peškiri za plažu se dobijaju uz karticu.
Sobe: Sve sobe imaju centralnu klimu, SAT TV, mini bar (dopunjava se dnevno vodom i sokovima), telefon, fen, kupatilo sa tuš kabinom i sef. Standard sobe površine su oko 20m², imaju dva single ležaja ili francuski ležaj i balkon. Postoje sobe prilagođene osobama sa posebnim potrebama.
Hotelski sadržaj: Hotel Larissa Phaselis Princess prostire se na površini od 36.423m². Izgrađen je 1988. a poslednji put renoviran 2014. godine. Sastoji od dva bloka i ima 385 smeštajnih jedinica. Osim glavnog restorana, ima i 7 barova, 2 à la carte restorana, snack bar na plaži, pizza corner, otvoreni bazen i Spa centar. Od sadržaja za decu tu su mini club (4-12 godina), dečiji bazen, igraonica, igralište i dečiji meni u glavnom restoranu. Doktor, frizer, servis za pranje i peglanje veša, fotograf, konferencijska sala. Otvoreni bazen, bazen sa toboganima za odrasle i za decu, dečiji bazen, aqua aerobic, odbojka na plaži, mini fudbal, stoni tenis, boćanje, tenis, časovi plesa, step aerobic, pikado, fitness centar, Wi Fi internet u lobiju (sa ograničenom brzinom i brojem korisnika), diskoteka, dnevna i večernja animacija. Tursko kupatilo (hamam), sauna, parno kupatilo, soba za relaksaciju.
Usluga: Hotel ima uslugu All Inclusive – doručak, ručak, večera i kasna večera u glavnom restoranu (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U koncept su uključene užine, topli napici, poslastice i domaća i neka internacionalna alkoholna i bezalkoholna pića. Gostima je na raspolaganju 7 barova (Lobby, Service, Terrace, Beach, Captain’s, Camelia i Disco bar) i 2 à la carte restorana – Topkapi (turski specijaliteti) i Sea Port (italijanski i riblji specijaliteti).
Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.