Jasmine Palace Resort 5* Hurgada
Nalazi se u južnom delu Hurgade oko 18km od centra i oko 20km od aerodroma.
Plaža: Hotel ima svoju 1.000m dugu plažu sa marinom. Na plaži je jedan deo sa koralnim grebenom, što privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je zona sa plitkom vodom (700m-preporučuje se obuća za plažu). Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane.
Sobe: Kompleks ima 547 smeštajnih jedinica i sve poseduju fen za kosu, klima uređaj, ketler, sef, SAT LCD TV, balkon ili terasu.Standardne sobe imaju oko 33m² i mogu imati pogled na baštu, bazen ili more. Porodične sobe imaju oko 65m² i sastoje se iz dve sobe i jednog kupatila. U jednoj sobi je fracuski ležaj, a u drugoj su dva odvojena ležaja i sofa. Porodične sobe imaju dva televizora.
Hotelski sadržaj: Hotel je otvoren u maju 2014.god. Kompleks se sastoji od glavne zgrade i 5 hotelskih blokova sa ukupno 547 smeštajnih jedinica. Pored glavnog restorana, hotel u ponudi ima i pet a’ la carte restorana, nekoliko barova i bazena. Za decu tu su mini klub, igralište i dečiji bazen. Lekar, frizer, servis za pranje i peglanje veša, bankomat, konferencijska sala. Hotel ima ukupno 5 bazena (glavni bazen je podeljen u 4 dela) , akva park sa 4 tobogana i dečiji bazen. Tokom zimskog perioda greje se bazen sa barom i dečiji bazen (što je promenljivo u zavisnosti od vremenskih uslova i popunjenosti hotelskih kapaciteta). Od ostalih animacija tu su odbojka na plaži, stoni tenis, šah, pikado, gimnastika u vodi i ostale animacije. U okviru Spa centra gosti mogu koristiti teretanu besplatno (korišćenje teretane nije dozvoljeno deci ispod 14.godina).
Usluga: Usluga u hotelu je All Inclusive – doručak, kasni doručak, ručak, večera, kasna večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). Hotel u svojoj ponudi ima pet a’ la carte restorana – Om Ali (egipatska kuhinja, besplatan jednom u toku boravka), Mama Mia (italijanska kuhinja), Tiger Lilly (kineska kuhinja, besplatan jednom u toku boravka), Jabur (indijska kuhinja), kao i riblji restoran.
Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.