Diamond od Bodrum 5* Bodrum
Hotel se nalazi na oko 1 km od centra Bodruma i oko 35 km od aerodroma.
Plaža: Od privatne peščano-šljunkovite male plaže deli ga ulica, ispod koje se nalazi tunel koji goste vodi na plažu. Upotreba ležaljki, suncobrana i peškira je besplatna.
Sobe: Sve sobe u hotelu imaju klima uređaj, Wi-fi internet (u pojedinim sobama koje su bliže recepciji), TV, minibar ( dopunjuje se dnevno samo vodom), telefon, fen, sef i balkon (samo promo sobe su bez balkona). Standard sobe su veličine 19m², dok family sobe imaju 38m².
Hotelski sadržaj: Hotel je otvoren 2005. godine, a poslednji put renoviran 2015.godine. Zauzima površinu od 5.598 m² i ima ukupno 214 soba. Hotel se nalazi na odličnoj lokaciji, na pešačkoj udaljenosti od samog centra Bodruma. Gostima su na raspolaganju glavni restoran, a la carte restoran, nekoliko barova, Spa centar i fitness centar.Za najmlađe je tu mini club za decu od 0 – 12 godina, dečiji bazen, igralište. Doktor ( po pozivu), servis za pranje veša, fax, market, suvenirnica, fotograf, butik, menjački poslovi, frizer, konferencijska sala, rent-a-car. Hotel ima otvoreni bazen, zatvoreni bazen, takođe hotel nudi razne animacije u toku dana, a gosti mogu uživati i u fitnesu, stonom tenisu, bilijaru, pikadu. Besplatan Wi-Fi internet u javnim prostorijama i u pojedinim sobama koje su bliže recepciji. Tursko kupatilo, sauna, parno kupatilo, fitness centar.
Usluga: Hotel ima uslugu Ultra All Inclusive – samoposluživanje – izbor više jela prema hotelskim pravilima u glavnom restoranu: doručak, ručak, večera. Pored glavnog restorana gostima su na raspolaganju riblji a la carte restoran i nekoliko barova ( Lobby bar, Roof bar, Beach bar/Snack bar, Pool bar). U koncept usluge su uključeni obroci u glavnom restoranu, užina u određeno vreme na određenim mestima, ponoćna užina, sva lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Usluga ribljeg restorana je besplatna gostima uz prethodnu obaveznu rezervaciju uz boravak od minimum 5 noći.
Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.