Azure By Yelken Hotel 5* Bodrum
011 21 20 301 info@yourway.rs YU Biznis Centar, lokal 10 Pon - Pet 09:00 - 17:00

Azure By Yelken Hotel 5* Bodrum

Hotel se nalazi u mestu Turgutreis, 22km od centra Bodruma i 55km od aerodroma.

Poseti sajt

Sobe: Sve sobe imaju kupatilo sa tuš kabinom, fen, direktnu telefonsku liniju, mini bar, Wi-Fi, LCD TV, sef, set za kafu i čaj i klimu. Sve sobe mogu biti sa balkonom ili bez balkona. Standardna soba ima površinu 22-25m2 i može imati ili francuski krevet ili dva odvojena kreveta. Superior soba ima 45-50m2 i može imati francuski krevet ili dva odvojena kreveta i sofu.

Hotelski sadržaj: Hotel je otvoren 2016.godine, a poslednji put renoviran 2020.godine. Zauzima površinu od 20 000mi ima ukupno 299 soba (standardne sobe, superior sobe i 3 sobe za osobe sa posebnim potrebama)  koje su smeštene u glavnoj zgradi i butik zgradi, kao i dve vile.  Gostima su na raspolaganju glavni restoran, dva à la carte restorana, nekoliko barova, Spa centar, fitness centar.Za decu tu su dečiji bazen, igralište, mini club i mini disco. Doktor, frizerski salon, prodavnice, servis za pranje i peglanje veša, rent-a-car, fotograf, konferencijska sala. Bazen za odrasle na otvorenom, dečiji bazen, relax bazen, zatvoreni bazen i bazen sa toboganima, fitness centar, stoni tenis, pikado, bilijar, kao i ostale dnevne i noćne animacije. Wi-Fi internet je dostupan besplatno gostima u okviru svih hotelskih površina. Tursko kupatilo, sauna, parno kupatilo.

Usluga: Hotel ima uslugu Ultra All Inclusive-samoposluživanje u glavnom restoranu ( doručak, kasni doručak ručak, večera). Pored glavnog restorana gostima su na raspolaganju i dva à la carte restorana (riblji i turski), snack bar , 5 barova (Lobby bar, Snack bar, Boutique bar, Baby bar, Service bar), diskoteka i poslastičarnica. U okviru koncepta usluge su uključeni obroci u glavnom restoranu, užine u određeno vreme tokom dana na određenim mestima, kao i à la carte restorani uz obaveznu prethodnu rezervaciju uz boravak od minimum 4 noći.

Napomena: Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.